Tuesday, April 26, 2011

GILA VAVI !

hyep ,
   sedih taw aku nak tulis nie , HUH ! sabar dynie , kau kuat !! dear friends , truthly aku ada msalah bsar . . aku sedih GILA-GILA VAVI :'( so , aku dah buat keputusan . . aku tak nak ON FB dah lepas nie , lepas PMR baru aku ON balik FB. .cukup lah aku kena MAKI HAMUN ! yeah ! nie aku lah , NUR DINI SHAFIRA  !  mna boleh aku mengalah .  mybe skrang aku lemah + bodoh + benggap + banggang + lembab  kan ? tapi aku still ada banyak masa :I . aku ada cita-cita and impian aku . . mungkin sekarang kau boleh cakap macam-macam kat aku ! tapi tunggu lah 10 tahun lagi . . aku akan bukti kan aku boleh berjaya !! aku tak pakai TUDUNG LABUH  pun aku boleh berjaya lah . . bila aku dah berjaya nanti and bila aku dah berumah tangga nanti . . kau jangan pernah peggang manusia yang DARAH DAGING aku ! maksud aku anak-anak aku nanti . .HAHA (gatal giler) . aku ingat sampai mati OKE !! aku pun ada hati and perasaan . . aku pun ada harapan ! kau ingat aku hidup untuk rosak kan masa depan aku kew ? sekarang boleh lah kau cakap macam tu . . you can wait and see oke !

    * aku tak nak lah sebut siapa orang yang maki aku :) aku masih jaga maruah dia :I
      for friends aku kat FB , aku tak ON9 dah taw lepas nie :') mesti aku akan rindu giler kat korang kan ?



      mybe , kalau panjang umur , lepas PMR aku on9 balik oke :) LOVE YOU ALL <3

No comments:

Post a Comment