Thursday, August 25, 2011

kesah pulak aku ?

hye all :)

   aku nie cemburu kea ha ? aku rasa biasa jea :/ lagi pun wajar lah aku nak cemburu pun , ada sbab kan ? eh eh , pduli apa aku kalau kau sakit hati . aku dah banyak sabar , tahan selama nie . yea yea , memang kau baik . baik sangat sangat sampai ramai prempuan nak kat kau kan kan ? yeah ! tak kuasa aku nak melayan . eh one more thing kalau aku dah buat keputusan tu terimah lah dengan hati terbuka yea . bukan aku nak buat jahat , tapi      aku dah tak tahan lah . so sorryyyyyy oke :) marah kea ? kesah pulak aku kan ? nak kesah ? kesah lah dengan kawan baik kau tu . teman sejati lah kata kan ! ceh . happraakkk :P


   eh lupa :D SELAMAT HARI RAYA :) jaga diri , jangan main mrcun macam budak budak . (cehh , padahal           aku pun main mercun) . kekeke XDD

No comments:

Post a Comment