Monday, November 21, 2011

Aku di kampung

hye , assalamualaikum :) kalau nak jadi anak soleh dan solehah jawab la salam aku ni okayy ..

    Huh ! penat la baru je sampai balik dari kampung :) best gila kot aku balik kali ni .. kat rumah tokwan aku ramai gila budak kecik . so , memang tak pernah nak senyap la kan :D kalau senyap pun time derang tengok kartun .. tapi tak la senyap sangat , sebab ada sedara aku ni memang suka bercerita .. suka je dia menerang kan apa yang akan jadi kat cerita tu :D biasa la tu kan budakbudak ^.^ Sumpah comel lah sedara aku tu semua , time derang tidur lagi comell ..hewhew >.<  (nak buat macam mana aku memang suka budak2) :D 

   HA !! aku balik kampung sebab ada kenduri kat rumah makngah aku ..macam biasa lah , aku ni jenis tak suka pergi kenduri . . bising kott :D (ala kenduri sunat je pun) =.= aku pun apa lagi , duduk je la kat dalam bilik rumah tokwan aku :D ditemani dengan dua orang sedara aku yang mulut copeng ^.^ copengcopeng pun comell <3


             Aku puas gelak lah dduk dengan derang ni :D first tu aku ingat nak tidur je ,
               tapi , dua orang sedara aku ni masuk kata nak teman , derang pun baru je balik
                 dari rumah makngah aku :) okayy okayy , cool oke tengok vedeo nie :>
                     ouh , yang baju kurung merah tu NUR NAJLA and yang baju
                         kurung oren tu DI'YAK UL NABIHAH . nice name rite ? ;)



   SO how ? enjoy tak ? sebenar nya ada banyak lagi vedeo derang , tapi malas lah aku upload banykbanyak :) nanti aku ada masa aku upload okay :) gambar sedara aku yang comelcomel pun ada bnyak . but malas lah .hihihi ,

     Memang enjoy giler lah aku balik kali nie , walaupun aku kurang sihat :D hehehe , (budakbudak datang kat aku , akutangkapciumcium je)

       *nanti dynie upload lagi ye vedeo budakbudak nie :D

oke lah , bye .. Assalamualikum ..

1 comment: