Wednesday, November 16, 2011

I'm sorry

hye , assalamualaikum :) kalau nak jadi anak soleh dan solehah jawab la salam aku ni okayy ..

  Hari ni aku pergi sekolah , saja seronokseronok :) tapi tak sangka benda buruk nak jadi :/ kat sekolah tadi , aku bagi fon aku kat Syahmee , saje nak bagi dia check .. kot kot aku curang kan ? aku terkejut bila ternampak satu gambar ni (gambar yang tak patut dia tengok) . aku lupa nak padam ..Syahmee senyum je tengok gambar tu , tapi aku tawu dalam hati dia tu dah terbakar .. Ya Allah , aku betulbetul lupa nak padam , aku takde niat pun nak sakit kan hati dia :/ Time tu jugak lah air mata aku nak keluar , tapi aku tahan , aku tak mau dia tengok aku nangis ...(malulahakukalaudiatengokakunangis) . kalau aku ada kat tempat dia masa tu mesti aku dah mengamuk macam singa gila . (sabar nya hati dia masa tu) . dia sabar kan hati dia sebab dia takmaw aku susah hati kot .. 

  *syahmee , aku mintak maaf yea .. aku dah padam dah gambar tu . aku tawu hang sakit hati ken tadi ? tapi hang tahan :/ kenapa hang tahan ? kenapa hang tak mengamuk ja tadi ? (takyahdokbuatlah , buatmaluja) . apa apa pun aku mintak maaf ^=^ aku sayang hang mie :/

  kayy la , bye ..assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment