Friday, January 6, 2012

Dalam dunia ni ada yang indah :)

hye , assalamualaikum :) kalau nak jadi anak soleh dan solehah jawab la salam aku ni okayy .. :)


    First of all , thank you MOHAMMAD SYAHMEE :) . Kesabaran hati awak untuk terima perempuan yang perangai macam lelaki ni .. Banyak yang dah berubah , tapi perangai saya tetap ganas oke :D lepas ni rindu lah nak tolak tolak , nak tendang tendang , nak baling pensil box , nak sorak beg ..hahah .. sumpah rindu :) lepas ni sapa nak ejek hang pun tak taw lah .. 


   Okay , no more playing oke ? belajar rajin-rajin .. tinggal kan dulu kawan yang tak mendorong awak ke arah kejayaan .. bukan nak halang berkawan , cuma nak tengok awak buat yang terbaik untuk masa depan awak .. 


  Thanks again for the necklace :) cantik sangat sangat .. lagi sesuai lah bila aku pakai ken ? hehe .. thank you sayang :') 


Cantik kan ?? rantai ni Syahmee bagi kat aku lepas ambik result PMR ritu .
Aku akan pakai rantai ni sampai bila-bila. (insyaallah) .
                  


  Kita tak duduk satu sekolah tak bermakna kita kena putus rite ? tapi nak contact tu jarang la okay .. sebab saya duduk asrama 
:( . rindu la kat handphone nanti ..hehehe .. jangan nak menggatai oke , saya ada SPY ramai kat SMKTHT tu :P jaga jaga oke ..


   *take care oke , buat yang terbaik untuk masa depan .. kawan la dengan orang yang nak belaar even perempuan pun saya tak kisah kalau niat awak baik :)...


   *okay la ... bye .. Assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment